سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جمعیت ابادگران جوان استان کرمان

اوقات شرعی
کسی که دانشش بر هوایش چیره شود، آن دانش سودمند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

:: ParsiBlog ::KhazoKhil ::

 
 
منوی اصلی

 RSS 
خانه
شناسنامه
پست الکترونیک
ورود به بخش مدیریت


بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 117914

 
 
درباره خودم
 
 
لوگوی وبلاگ
 
 
خبرنامه
 
 
طراح قالب

 طراح : پایون  

 
 
آرشیو

یاداشتهای گذشته
یاداشتهای گذشته 2
زمستان 1386
بهار 1386
زمستان 1385
پاییز 1385

 
 
لوگوی دوستان


 
 
وضعیت در یاهو

یــــاهـو  

 
 
به یاد حاج احمد کاظمی ...
به یاد حاج احمد کاظمی ...


به یاد حاج احمد کاظمی ...

فرمانده سرافراز نیروی زمینی سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی سردار سرلشکر پاسدار شهید احمد کاظمی در سال 1337در شهرستان نجف آباد از توابع استان اصفهان در خانواده‌ای مومن و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دیده به جهان گشود.

او که ایمان به خدا و عشق به خاندان نبوت و محبت به ائمه اطهار(ع) را از کودکی آموخته بود، با شروع حرکتهای توفندة انقلاب اسلامی درجریان این حرکت الهی قرار گرفت و همصدا با مردم متعهد و انقلابی نجف آباد در همه صحنه‌های مبارزه حضور داشت.

در آغازین روزهای تجاوز دشمن، به سوی جبهه‌های دفاع از حریم کشور و دین شتافت و در این عهد خود تا آخرین لحظه وفادار ماند. این سردار دلاور همانند سایر فرماندهان دفاع مقدس ، اسوه و الگوی جهاد در خطوط مقدم بود و در این راه چندین بار تا مرز شهادت پیش رفت ، بدن زخمی این سردار دلاور حکایتی ازمقاومت ایثارگرانه او بود.

مجروحیتهای فراوان از ناحیه پا و دست که منجر به قطع انگشت دست وی شده بود گویای ایثار وجانفشانی ایشان بود. این فرمانده دلاور از سال 1359 با حضور در برابر شرارت ضد انقلاب در کردستان حرکت جهادی خود را آغاز نمود وتا دفع فتنه و شرارت دشمن در کردستان ماند.سردار شهید کاظمی از یادگاران صادق وراستین سرداران شهید باکری،خرّازی،زین‌الدین، همت، بقایی، براستی ذره‌ای از شمیم دلنشین آن سرداران شهید بود وآرزوی شهادت، جزیی از آمال و ادعیه آن یار سفر کرده بود.

وی پس از پایان جنگ تحمیلی نیز بمدت 7سال به عنوان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ودفاع مقدس در مناطق عملیاتی بویژه در غرب و شمال غرب کشور باقی ماند.

امیر فاتح دفاع مقدس سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج احمد کاظمی به پاس رشادتهای خود موفق به دریافت 3  مدال فتح از دست مبارک مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا گردید.

این سردار سرافرازسپاه، سیر فرماندهی خود را چنان استوار و با صلابت طی کرد که قدرت فرماندهی و تدبیر وی زبانزد بود.

سردار شهید کاظمی از تاریخ 1/9/59  تا 10/7/60  فرمانده جبهه فیاضیه بود و به‌پاس رشادت در دفاع از اسلام و انقلاب و دفع تجاوز دشمن به فرماندهی لشکر8 نجف اشرف اصفهان منصوب شد و تا سال 1375 این مسئولیت را بعهده داشت.

بدنبال آن فرماندهی لشکر 14 امام‌حسین(ع) و معاونت عملیات نیروی زمینی سپاه از جمله مسوولیتهایی بود که این سردار دلاور به عهده گرفت و چه زیبا و مقتدرانه اداره کرد.

از سال 1379فرماندهی نیروی هوایی سپاه به این فرمانده رشید و قهرمان سپرده شد که مدت بیش از پنج سال این امر ادامه داشت تا در تاریخ 29/5/84بنا بر پیشنهاد سردار سرلشگر پاسدار دکتر صفوی فرمانده کل سپاه ، سردار احمد کاظمی به فرماندهی نیروی زمینی سپاه منصوب شد. مقام معظم رهبری در حکم انتصاب سردار شهید کاظمی به عنوان فرماندهی نیروی زمینی سپاه وی را سرداری شجاع و کارآمد و با سوابق روشن به ویژه در دوران دفاع مقدس معرفی فرمودند.

آرزوی خدمت برای اسلام و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی از آرزوهای این سردار دلاور بود و پیوستن به کاروان پر فیض شهدا دعای هر روزه‌اش بود که پذیرش دعا از سوی خدای حکیم و پیوست به خیل شهدا از صدق گفتار و اخلاص او و همرزمان شهیدش حکایت داشت.

مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا در پیام خود بمناسبت شهادت سردار سرلشکر پاسدار احمد کاظمی فرمودند: در تدبیر و قدرت فرماندهی او در طول جنگ هشت ساله کارهای بزرگی انجام داده و او بارها تا مرز شهادت پیش رفته بود آرزوی جان باختن در راه خدا در دل او شعله می‌کشید و او با این شوق و تمنا در کارهای بزرگ پیشقدم می‌گشت. اکنون او به آرزوی خود رسیده و خدا را در حین انجام دادن خدمت ملاقات کرده است.

در نخستین سالگرد عروجش ، یادش گرامی و نامش مستدام باد.



جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(دوشنبه 85 دی 11 ساعت 1:31 عصر )

دیدگاه‌های دیگران ()

 
 
مرتضی طلایی: شورای سوم محل رفاقت برای خدمت است
مرتضی طلایی: شورای سوم محل رفاقت برای خدمت است


«مرتضی طلایی» منتخب مردم تهران در انتخابات شورای شهر اظهار داشت: شورای شهر سوم محلی برای رفاقت برای خدمت است، نه رقابت. رقابت‌ها تمام شد و اکنون این شورا محلی برای رفاقت خواهد بود.

طلایی با بیان این‌که مردم در انتخابات 24 آذر یک بار دیگر هوشمندی و هوشیاری خود را همراه با علاقه‌مندی‌شان به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دادند، افزود: این حضور بیانگر این است که در جامعه‌ی ما نشاط وجود دارد و مردم با علاقه به ارزش‌ها و نظام برای رسیدن به آرمان‌ها و خواسته‌های خود امیدوار هستند.

طلایی با بیان این‌که مردم در انتخابات 24 آذر یک معجزه‌ی اجتماعی ایجاد کردند، اظهار داشت: مردم در این انتخابات نشان دادند از سیاست‌بازی در عرصه‌ی شوراها و مسائل جاری خسته شده و به مدیرانی تمایل دارند که دغدغه‌ی کار، تلاش و پیشرفت کشور را دارند.

وی با اعتقاد به این‌که مردم در این انتخابات تقریبا به صورت لیستی رای ندادند، اظهار داشت: مردم از بین لیست‌های مختلف، افراد خوشنام و کسانی را که سوابق کاری‌شان روشن و بیانگر کار و تلاش آنهاست، انتخاب کردند.

رییس‌پلیس سابق تهران با بیان این‌که مردم در این انتخابات به افراط و تفریط‌ ها «نه»‌ گفتند، اظهار داشت: البته ‌باید از خرد سیاسی در پیشبرد امور استفاده کرد ولی این امر نباید به نحوی باشد که مسائل سیاسی بر مسائل روزمره و اجتماعی نیز سایه بیفکند.

وی با بیان این‌که مردم در این انتخابات اعلام کردند افراط و تفریط را دوست ندارند، تاکید کرد: مردم به اعتدال که همان خط امام و رهبری است رای دادند.

این منتخب مردم تهران در انتخابات سومین دوره‌ی شورای شهر با بیان این‌که به آینده‌ی شوراها امیدوار است، گفت: شوراها فرصتی برای خدمت به مردم است و باید توجه داشت که دیگر رقابت‌ها تمام شده و این شورا محلی برای رفاقت و خدمت است.

وی با بیان این‌که این تحلیل را که دولت در این انتخابات شکست خورده، قبول ندارد، اظهار داشت: کف اصول‌گرایی بسیار فراتر از این است که بخواهیم جریان اصول‌گرا را با نگاهی محدود و بسته ببینیم.

طلایی ادامه داد: هرکس در این کشور دغدغه‌ی خدمت، امام، انقلاب و رهبری را داشته باشد، اصول‌گراست. من دسته‌بندی‌های سیاسی را قبول ندارم و خودم را از مجموعه‌ی دولت جدا نمی‌دانم.

وی گفت: اولین تلاشم در شوراها این خواهد بود که در جهت همکاری و تعامل با دولت قدم بردارم و زمینه‌ی تعامل مناسب دولت و شورا را با همکاری دیگر همکارانم فراهم کنم تا همه بتوانیم وعده‌هایی را که نظام به مردم داده، محقق کنیم.

طلایی در پایان تاکید کرد: پیروز واقعی در این انتخابات، مردم هستند و هیچ گروه سیاسی نمی‌تواند بگوید این پیروزی به صورت مطلق متعلق به اوست.


جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(سه شنبه 85 دی 5 ساعت 1:21 عصر )

دیدگاه‌های دیگران ()

 
 
عظیمی : عدم اقبال به ائتلاف رایحه خدمت به معنای شکست دولت نیست

قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: کسانی که خود را در این انتخابات به عنوان حامی دولت معرفی کردند، ادعای خودشان بود و صرف ادعای آنها دلیلی بر حمایت دولت از آنها نبوده است، پس شکست آنها نیز نمی‌‏تواند به معنای شکست دولت تلقی شود.



محمد عظیمی در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ایلنا"، در واکنش به اظهارات کسانی که شکست ائتلاف رایحه خوش خدمت را شکست سیاست‌‏های دولت نهم می‌‏دانند، اظهار داشت: این قیاس مع‌‏الفارق است چون همه افراد مختارند خود را به عنوان حامی دولت مطرح کنند اما این مساله هیچ الزامی را در دولت برای حمایت از آنها ایجاد نمی‌‏کند بنابراین شکست آنها نمی‌‏تواند شکست دولت باشد.
وی تصریح کرد: دولت به دنبال برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم بود نه اینکه یک گروه خاص با تفکر خاص در شوراها حاکم شود.
عظیمی در خصوص عدم اقبال مردم به زریبافان و بذرپاش در انتخابات شوراها، گفت: همواره شاهد بودیم که افرادی از مناصب دولتی استعفا داده و وارد عرصه رقابت‌‏های انتخاباتی شده‌‏اند اما رای نیاورده‌‏اند و این یک امر طبیعی است. علاوه بر آن انتخاب با انتصاب متفاوت است؛ در انتصاب افراد بر اساس ویژگی‌‏های خاص که مورد نظر یک فرد است، منصوب می‌‏شوند اما در انتخاب تشخیص کل جامعه ملاک است و ما نمی‌‏توانیم عدم استقبال مردم از چند نفر را به معنای عدم استقبال از دولت بدانیم.
قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی افزود: استدلال کسانی که می‌‏گویند عدم اقبال مردم به زریبافان و بذرپاش به معنای شکست سیاست‌‏های دولت است، قابل قبول نیست. زمانی می‌‏توان این حرف را زد که خود دولت و برنامه‌‏هایش در یک همه‌‏پرسی مورد ارزیابی قرار بگیرد و مردم به این سیاست‌‏ها رای ندهند. اینکه افراد دیگری که به نوعی وابسته، منتسب یا مدعی هستند در معرض آزمون قرار گرفته و رای نیاوردند، نمی‌‏توان آرای آنها را به دولت تعمیم داد.
عظیمی، انتخابات اخیر را به لحاظ حضور گسترده مردم مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اصولگرایان باید از نتیجه‌‏ای که در این انتخابات به دست آوردند، راضی باشند چراکه با تعدد فهرست‌‏های اصولگرا و تشتتی که در اردوگاه آنها بود، نتیجه می‌‏توانست بدتر از این نیز باشد.
وی ادامه داد: اصولگرایان در انتخابات 24 آذر بهتر از این می‌‏توانستند عمل کنند و با ارایه لیست واحد نتیجه بهتری از آنچه اتفاق افتاده، بگیرند.
قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اکثریت شورای شهر تهران متعلق به اصولگرایان است، هرچند چهار نفر از اصلاح‌‏طلبان نیز وارد شوراها شده‌‏اند که من معتقدم این افراد با توجه به سابقه مدیریتی که دارند، از چهره‌‏های جنجال‌‏آفرین اصلاحات به شمار نمی‌‏آیند و می‌‏توانند در کنار اصولگرایان برای تشکیل شورایی کارآمد، موثر و مفید تلاش کنند و با هماهنگی و انسجام مشکلات تهران را احصا و برنامه‌‏های هماهنگی را برای رشد و توسعه شهر تدوین کنند.




جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(یکشنبه 85 دی 3 ساعت 12:41 عصر )

دیدگاه‌های دیگران ()

 
 
بیانیه جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی به مناسبت انتخابات 24 آذ


جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی به مناسبت انتخابات 24 آذر و رای مردم به تداوم نهضت خدمتگزاری و تفکر اصولگرایی بیانیه ای منتشر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:



مردم شریف ؛ انقلابی و همیشه در صحنه ایران

حضور هوشمندانه شما مردم سلحشور بار دیگر لحظاتی سرشار از شعور و حماسه ای ملی در تحکیم مبانی نظام مقدس و مردم سالار جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشید . حلاوت و شیرینی این حضور تاریخی بر رهبر معظم انقلاب و شما مردم عزیز گوارا باد .

باور داریم که رای شما مردم پاسخی روشن به ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب در تشخیص افراد خدوم واصلح بود که حیرت و سرافکندگی دشمنان این مرز و بوم را رقم زد . باید بار دیگر دریافت که مردم با هیچ فرد و گروهی عقد اخوت نبسته اند وبه جای شعار و وعده ؛ افرادی مستقل ؛ بهره مند از اعتدال و منطق و سربلند در میدان های کار و صداقت را بر می گزینند .

جمعیت آبادگران جوان پیام رای شما مردم را این گونه تفسیر می کند که پایان رقابت ؛ باید آغاز رفاقت برای خدمت به ملت باشد واین خدمت جز با احترام و تمکین به رای مردم و همکاری حداکثری با منتخبان آنها ممکن نیست ؛ این کمترین حق مردم است که رفاقت و کار مسئولان باید جانشین رقابت دیروز آنها گردد .

جمعیت آبادگران جوان ضمن احترام به تمام مجموعه های فعال در امر انتخابات و تقدیر از زحمات نیروهای اجرائی و نظارتی که از سلامت و صیانت از آرای شما مردم شریف کوشیدند برخود لازم می داند تا از تلاش بزرگان فرهیختگان ؛ علما و روحانیت معظم ؛ احزاب وگروههای سیاسی وهمه کسانی که در هدفمند سازی انتخابات و برگزاری خوب و مطلوب آن تلاش نمودند تشکر نماید .

انتخاب قطعی اصولگرایان در این دوره از انتخابات مسئولیت تمامی اصولگرایان رادر خدمت بی منت به شما مردم بزرگوار سنگین تر می نماید . پاسخ مثبت و شایسته به حضور بی نظیر شما فقط کار برای شماست و قطعا همه اصولگرایان منتخب به هیچ موضوع دیگری جز خدمت مطلوب و سریع به شما مردم عزیز نمی اندیشند .

 باز هم به درک والای شما ولی نعمتان انقلاب درود می فرستیم ؛ شما که با انتخابات شایسته تان مهر تائید دیگری بر توانائی ودرایت خود زده و برگ زرین دیگری از کتاب پر افتخار ایران اسلامی را رقم زدید . به روح بلند و ملکوتی معیار و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) وارواح مطهر شهدای انقلاب اسلامی درود می فرستیم وبرای همه منتخبان شما ملت در راه خدمت رسانی و آبادانی دعای خیر می نمائیم .




جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(شنبه 85 دی 2 ساعت 2:8 عصر )

دیدگاه‌های دیگران ()

 
 
خط کشی‌های قبلی اعم از چپ و راست دیگر به هم خورده و جریان‌های چپ
برگزاری نشست ماهانه آبادگران جوان

بیادی: امیدوارم شورای سوم مثل شورای دوم مورد رضایت رهبری قرار گیرد

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی با بیان این‌که " خدا را شاکریم که در یک انتخابات پرشورشرکت و همکاری داشتیم" گفت: یکی از شاخصه‌های مهم انتخابات این بود که اصولگراها با حجم زیادی وارد میدان شدند و نتایج خوبی هم گرفتند.



به گزارش ایسنا مهندس حسن بیادی در جلسه ماهانه جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی افزود: این انتخابات متاثر از تبیین اصول‌گرایی بود و معلوم شد کهبرگزاری نشست ماهانه آبادگران جوان

بیادی: امیدوارم شورای سوم مثل شورای دوم مورد رضایت رهبری قرار گیرد

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی با بیان این‌که " خدا را شاکریم که در یک انتخابات پرشورشرکت و همکاری داشتیم" گفت: یکی از شاخصه‌های مهم انتخابات این بود که اصولگراها با حجم زیادی وارد میدان شدند و نتایج خوبی هم گرفتند.



به گزارش ایسنا مهندس حسن بیادی در جلسه ماهانه جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی افزود: این انتخابات متاثر از تبیین اصول‌گرایی بود و معلوم شد که خط کشی‌های قبلی اعم از چپ و راست دیگر به هم خورده و جریان‌های چپ و راست به مرور از دایره توجه مردم در حال خارج شدن هستند.

وی با تاکید بر این که " نتیجه‌گیری افراطی از این انتخابات به نفع هیچ‌کس نیست" در عین حال اظهار داشت: همه باید از نتایج به دست آمده عبرت بگیریم. مردم با رای‌شان نشان دادند که به اعتدال و صداقت و به خدمتگزاری اعتقاد راسخ دارند و هر کس این شاخص راداشته باشد به او رای می‌دهند. این انتخابات مشخص کرد که مردم تعریف مقام معظم رهبری از اصولگرایی را بهتر از جریان‌های سیاسی متوجه شده‌اند.

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان با اشاره به انتخابات خبرگان نیز گفت: رویکرد مردم به انتخابات خبرگان که مشارکت بیشتری هم در آن داشتند، نشان می‌دهد که حساسیت آن‌ها در حمایت از جایگاه رهبری بیشتر شده است؛ یعنی به موازات تشدید حملات دشمنان به این جایگاه، مردم بیشتر برای حمایت از آن حساسیت نشان می‌دهند.

بیادی اظهار داشت: انتخابات خبرگان هم‌چنین نشان داد که روحانیت، فقه و فقاهت جایگاه ویژه‌ای در میان مردم دارد.

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان با اشاره به مشارکت بالای مردم در این انتخابات‌ها گفت: ‌حرکت‌های ویژه‌ی دولت نظیر سفرهای استانی و توجه به مناطق محروم در افزایش آرا در این دوره بی‌تاثیر نبوده است. از سوی دیگر به نظر من، احزاب 20 درصد بیشتر نتوانستند در این انتخابات تاثیرگذار باشند.

بیادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد مسوولان اجرایی انتخابات گفت: من به نوع شمارش آرا نقد زیادی دارم اما نمی خواهم شیرینی شهد مشارکت بالای مردم را تلخ کنم.

وی خاطرنشان کرد: از محاسن این انتخابات رقابت زیاد و تخریب کمتر بود. رسانه‌های مکتوب و تصویری رسمی نیز خیلی کم تخریب کردند. شاید چند سایت‌ مجهول و یا برخی وبلاگ‌ها این کارها را کرده باشند که خیلی تاثیرگذار نبود. در مقابل رسانه‌های هویت‌دار به جای تخریب به تحلیل انتخابات پرداختند و از این بابت از رسانه‌ها تشکر می‌کنم و این نشان می‌دهد که گفتمان اصول‌گرایی نهادینه‌تر شده است.

بیادی با اشاره به نتایج انتخابات گفت: مردم در این انتخابات نشان دادند که به هیچ‌کس چک سفید نخواهند داد و با افراطی‌گری موافق نیستند.

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان چمران را " محور اصول‌گرایی" خواند و "به خاطر فهم بالا، دانایی ولایت مداری و ایثارگری" از وی تشکر کرد.

وی گفت:‌ امیدوارم شورای شهر سوم مثل شورای دوم مورد رضایت مقام معظم رهبری قرار گیرد.

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان، از زحمات اعضای این تشکل در استان‌ها تشکر کرد و گفت: اعضای آبادگران جوان زحمات زیادی را بدون ادعا و چراغ خاموش کشیده اند. دوستان منشا حرکت‌های ارزنده‌ای بودند و این جای تشکر دارد.

وی با تاکید بر این که " نتیجه‌گیری افراطی از این انتخابات به نفع هیچ‌کس نیست" در عین حال اظهار داشت: همه باید از نتایج به دست آمده عبرت بگیریم. مردم با رای‌شان نشان دادند که به اعتدال و صداقت و به خدمتگزاری اعتقاد راسخ دارند و هر کس این شاخص راداشته باشد به او رای می‌دهند. این انتخابات مشخص کرد که مردم تعریف مقام معظم رهبری از اصولگرایی را بهتر از جریان‌های سیاسی متوجه شده‌اند.

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان با اشاره به انتخابات خبرگان نیز گفت: رویکرد مردم به انتخابات خبرگان که مشارکت بیشتری هم در آن داشتند، نشان می‌دهد که حساسیت آن‌ها در حمایت از جایگاه رهبری بیشتر شده است؛ یعنی به موازات تشدید حملات دشمنان به این جایگاه، مردم بیشتر برای حمایت از آن حساسیت نشان می‌دهند.

بیادی اظهار داشت: انتخابات خبرگان هم‌چنین نشان داد که روحانیت، فقه و فقاهت جایگاه ویژه‌ای در میان مردم دارد.

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان با اشاره به مشارکت بالای مردم در این انتخابات‌ها گفت: ‌حرکت‌های ویژه‌ی دولت نظیر سفرهای استانی و توجه به مناطق محروم در افزایش آرا در این دوره بی‌تاثیر نبوده است. از سوی دیگر به نظر من، احزاب 20 درصد بیشتر نتوانستند در این انتخابات تاثیرگذار باشند.

بیادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد مسوولان اجرایی انتخابات گفت: من به نوع شمارش آرا نقد زیادی دارم اما نمی خواهم شیرینی شهد مشارکت بالای مردم را تلخ کنم.

وی خاطرنشان کرد: از محاسن این انتخابات رقابت زیاد و تخریب کمتر بود. رسانه‌های مکتوب و تصویری رسمی نیز خیلی کم تخریب کردند. شاید چند سایت‌ مجهول و یا برخی وبلاگ‌ها این کارها را کرده باشند که خیلی تاثیرگذار نبود. در مقابل رسانه‌های هویت‌دار به جای تخریب به تحلیل انتخابات پرداختند و از این بابت از رسانه‌ها تشکر می‌کنم و این نشان می‌دهد که گفتمان اصول‌گرایی نهادینه‌تر شده است.

بیادی با اشاره به نتایج انتخابات گفت: مردم در این انتخابات نشان دادند که به هیچ‌کس چک سفید نخواهند داد و با افراطی‌گری موافق نیستند.

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان چمران را " محور اصول‌گرایی" خواند و "به خاطر فهم بالا، دانایی ولایت مداری و ایثارگری" از وی تشکر کرد.

وی گفت:‌ امیدوارم شورای شهر سوم مثل شورای دوم مورد رضایت مقام معظم رهبری قرار گیرد.

سخنگوی جمعیت آبادگران جوان، از زحمات اعضای این تشکل در استان‌ها تشکر کرد و گفت: اعضای آبادگران جوان زحمات زیادی را بدون ادعا و چراغ خاموش کشیده اند. دوستان منشا حرکت‌های ارزنده‌ای بودند و این جای تشکر دارد.



جمعیت ابادگران جوان استان کرمان(شنبه 85 دی 2 ساعت 12:30 عصر )

دیدگاه‌های دیگران ()

 
<      1   2      

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
آبادگران جوان از لیست جبهه متحد اصولگرایان حمایت می کند
[عناوین آرشیوشده]
 
Copyright © 2006-KhazoKhil.Com All Right Reserved